Sunday, May 10, 2009

YAB DSAI, Salam Sejahtera dan kepada semua pemimpin PR.

RE: 1 Malaysia, People First, Performance Now

Sebenarnya apa yang Najis halusi diisi hatinya adalah;

1) "My Malaysia"
2) "Grab First"
3) "Detain Now"

Inilah yang berlaku di Perak tempoh hari (07-Mei-2009) secara langsung dan rakyat telah menyaksikan segala perbuatan UM-No/BN yang begitu rendah maruah. Rakyat Malaysia khususnya orang Perak tidak akan lupa akan perbuatan ke-lanun-nan berikutan mencabuli hak hak yang sepatutnya berada pada Ahli DUN selaku Speaker Dewan yang sah, YB V. Sivakumar.

Marilah seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa atau kaum bersatupadu menegakkan keadilan bersama pemimpin PR mengembalikan sistem demokrasi berperlembagaan dan berparlimen justeru mengembalikan hak hak kepada rakyat Malaysia.

Peristiwa-peristiwa politik yang berlaku hari demi hari secara amnya oleh UM-No/BN yang menafikan hak-hak rakyat dengan cara ke-lanun-nan ada-punya baik kerana ia akan terus memperingatkan rakyat Malaysia dengan hati yang membara untuk terus menolak UM-No/BN pada masa terdekat dan di PRU-13.

Semoga perjuangan PR dan rakyat Malaysia akan membawa perubahan positif dari segi sistem demokrasi mahupun pembangunan ekonomi negara Malaysia yang dicintai oleh seluruh rakyat Malaysia.

alvin
10-Mei-2009_1340

No comments:

Post a Comment